2015.

Ett rätt tufft år. Men också ett år som lärt mig otroligt mycket. Det är året då jag från att ha varit rätt djupt ner och nära den där väggen också vände på det hela. Året då jag tog tag i yogan på riktigt och gick en utbildning för att bli instruktör. 2015 är året då jag faktiskt också blev färdig som yogainstruktör och godkänd för att börja instruera klasser på SATS. Men det är också året som varit lite för tufft, och lite för stressigt. 2015 avslutades dock väldigt bra med två veckor i värmen och till och med de två första milrundorna på hela året.

Jag blickar gärna framåt nu, mot ett 2016 som jag tror kommer bli fantastiskt. Det blir året där välmående och hälsa får vara i fokus. Året där jag fokuserar på mig och vad som faktiskt får mig att må bra. Året då jag blir färdig som civilingenjör samtidigt som jag får börja instruera yoga på riktigt. Året då jag lyssnar på mig själv och gör det jag tycker är riktigt roligt.
 
 

Kommentera här: